سوالات متداول

ما اینجاییم کنار شما که سوالات و ابهامات احتمالی شما رو پاسخ بدیم، متداول ترین سوالاتی رو که شما عزیزان از پشتیبانی وبسایت پرسیدید را اینجا جمع آوری کردیم تا اگر شما هم سوالی براتون پیش اومده پاسخ داده بشه.

اگر سوال شما ما بین این پرسش های متداول نبود می تونید از طریق پشتیبانی فاپوش تیکت بدید تا در کمترین زمان ممکن تیم پشتیبان فاپوش پاسخگوی شما باشد.

سوالات متداول وبسایت فاپوش

سوالات متداول

فاپوش دارای یه تیم پر انرژی، پر شور و نشاطه، کنار هم جمع شدیم تجربه خوشایندی رو تو سفارش براتون رقم بزنیم.

تمام تلاشمون رو کردیم که روند ثبت سفارش به آسان ترین حالت ممکن انجام بشه و پیچیدگی خاصی نداشته باشه. انتخاب از شما و تضمین کیفیت از ما …

سوالات متداول وبسایت فاپوش

پرسش های زیر ممکن است برای شما هم پیش بیاد پس لطفا برای اطلاع مطالعه بفرمایید.

آیا بدون عضویت در فروشگاه فاپوش هم می شه خرید کرد ؟

بله، این امکان وجود داره و شما می توانید بعد از انتخاب محصول مورد نظرتان و افزودن آن به سبد خرید فرم تسویه حساب رو پر کنید و به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد.

چطور از وضعیت سفارشم مطلع شوم ؟

آخرین وضعیت سفارش شما در هر مرحاه بصورت پیامک به حضورتان اطلاع رسانی خواهد شد. (فقط در فرم تسویه حساب درج شماره تماس صحیح الزامی است.)

چطور سفارشم رو پیگیری کنم ؟

اگر در فروشگاه عضو هستید به راحتی در صفحه حساب کاربری > سفارشات می توانید آخرین وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید و اگر کاربر مهمان هستید از برگه پیگیری سفارش می توانید با وارد کردن اطلاعات درخواست شده از وضعیت سفارش خودتون مطلع شوید. (لازم به ذکر هست که تمامی مراحل سفارشات به صورت پیامکی اطلاع رسانی می شوند.)

از کجا متوجه بشم بسته من ارسال شده است؟

بعد از بررسی و پردازش سفارش شما در فاپوش بسته تحویل اداره پست خواهد شد و کد رهگیری مرسوله پستی در صفحه حساب کاربری و هم چنین بصورت پیامکی حضورتان اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا امکان تحویل حضوری بسته وجود دارد؟

بله، شما عزیزان به راحتی می توانید بسته خود را بصورت حضوری دریافت کنید. (البته مستلزم هماهنگی با پشتیبانی وبسایت می باشد.)

آیا امکان تغییر آدرس بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟

بله، با تیم پشتیبانی وبسایت هماهنگ کنید و تیکت ارسال بفرمایید. (البته باید دقت کنید این کار رو قبل از ارسال بسته سفارش باید انجام بدید.)

چطور سفارش خودم رو کنسل کنم ؟

اگر قبل از پردازش سفارش باشد، به پشتیبانی تیکت بدید به راحتی این امکان وجود دارد و مبلغ بعد از 24 الی 48 ساعت به حسابتون عودت داده می شود.

چطور سفارش خودم رو مرجوع کنم ؟

فاپوش این اطمینمان رو به شما می ده که تمامی سفارشات رو با نهایت دقت ارسال کند اما به هر حال اگر تصمیم بر مرجوعی گرفتید تا 24 ساعت مهلت دارید این موضوع رو به پشتیبانی اطلاع بدید و تا 7 روز مهلت دارد بسته رو مرجوع کنید برای اطلاع بیشتر راجع به روش مرجوعی سفارش به برگه بازگرداندن سفارش مراجعه کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟